[RB:Blog_And_Post_Title]

خندوانه

وبلاگ هواداران برنامه خندوانه و جناب خان

آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند.

کانال جوک +18 تلگرام

ورود به کانال

قابل توجه مدیران، نویسندگان وب سایت ها و وبلاگ ها!
مطالب ما توسط نویسنده ها و نرم افزار ها جمع می شود و ما هیچ مسئولیتی نسبت به مطالب ارسال شده نداریم و اگر مطلبی خلاف قوانین مشاهده کردید به ما گزارش بدید تا در سریع ترین زمان ممکن مطلب پاک شود.همچنین وبلاگ ما در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی ثبت شده است و اگر از انتشار مطالبتان در وبلاگ ما ناراضی هستید به ما خبر دهید تا دیگر مطالبتان را انتشار ندیم

تبلیغات

نام اولین کسی که خودکار را به ایران آورد چه بود؟

برچسب ها:نام اولین کسی که خودکار را به ایران آورد ؟,کدام اولین کسی است که خودکار را به ایران آورد؟,خودکار را چه کسی اولین بار به ایران آورد ؟,اولین کسی که خودکار را به ایران آورد چه نام داشت؟علی اکبر رفوگران,اولین کسی که خودکار را به ایران آورد؟لوی روبرت,اولین کسی که خودکار را به ایران آورد کیست؟,اسم اولین نفری که خودکار را به ایران آورد؟,اولین کسی که خودکار را به ایران آورد چه نام داشت؟علی اکبر رفوگران,خودکار را به ایران چه کسی اولین بار آورد؟,نام شخصی که خودکار را به ایران آورد؟,خودکار را چه کسی به ایران آورد؟,


اولین کسی که خودکار را به ایران آورد چه نام داشت؟

کسی که خودکار را اولین بار به ایران آورد چه نام داشت؟

اولین کسی که خودکار را به ایران آورد چه نام داشت؟

1-  علی اکبر رفوگران

2-لوی روبرت

ادامه مطلب

عضویت در گروه چت تلگرام

گروه چت تلگرام

لینک گروه چت تلگرام

عضویت در گروه چت تلگرام

دعوت به گروه چت تلگرام

برای وارد شدن به گروه آشپزی به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب

جزئیات حذف یارانه تیر ماه 95 | پرداخت به‌ مددجویان محدود نمی‌شود

سید احمد میدری، معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ‌در گفت و‌گوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین جزئیات حذف یارانه ها و شایعاتی پیرامون محدود کردن پرداخت یارانه تنها به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، اظهارداشت: من هم امروز درباره پرداخت یارانه نقدی تنها به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مطالبی شنیدم اما این موضوع صحت ندارد‌ و تکذیب می شود.

وی افزود: در این زمینه مطرح شد که طبق مصوبه مجلس یارانه همه مردم غیر از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، خانوارهای آسیب پذیر و افرادی که بیماران لاعلاج در خانواده خود دارند، حذف می شود‌؛ این‌پیام در حالی ارسال شده که‌ چنین چیزی صحت ندارد.

میدری در پاسخ به این سوال که‌کمیسیون‌ ماده 10 چه‌وظیفه ای دارد، گفت: کمیسیون ماده 10، کمیسیون حل اختلافات است، کسی که یارانه اش حذف شد با مراجعه به آن اعلام اعتراض می کند، این کمیسیون متشکل از قوه قضاییه، مجریه و اتاق بازرگانی هست اما این کمیسیون اصلا تشکیل‌ نمی‌شود.

بر اساس این گزارش این در حالی است که امروز در برخی اخبار مطرح شد که طی تماسی از سوی کمیسیون ماده 10 طرح حذف یارانه های نقدی خانواده های غیر نیازمند به برخی سرپرستان خانوار اعلام شده است که طبق مصوبه مجلس یارانه همه مردم غیر از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، خانوارهای آسیب پذیر و افرادی که بیماران لاعلاج در خانواده خود دارند، حذف می شود.

معاون امور رفاهی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پرداخت یارانه تنها به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی صحت ندارد ، خاطر نشان کرد: یارانه نقدی همچنان به حساب نیاز مندان‌واریز می شود و حذف تمام افراد سرپرست خانواری که مددجو نیستند، صحت ندارد و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: اما طبق مصوبه‌مجلس در حال حذف برخی سرپرستان غیرنیازمند هستیم‌که مشمول قضات، پزشکان، اعضای هیئت علمی و وکلا و ... هستند.

ادامه مطلب

یارانه تیر ماه 200 هزار نفر حذف شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حذف افراد غیر نیازمند از فهرست دریافت کنندگان یارانه نقدی بر اساس مصوبه مجلس در تیر ماه ادامه داشت.

در این زمینه خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد که در این دوره یارانه 200 هزار نفر شامل خانوارهایی که سرپرست آنها از قضات، پزشکان، اعضای هیئت علمی و وکلا و ... هستند، حذف شده است.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که افرادی که در این دوره نسبت به حذف یارانه خود اعتراض دارند از 30 تیر ماه می‌توانند اعتراض خود را ثبت کنند.

ادامه مطلب

آموزش سفره عقد در تلگرام

لازم دیدیدم در این مطلب به برخی از زیباترین تزئینات دستمال سفره اشاره کنیم و شما را با انواع آن ها آشنا کنیم اگر مایلید با ما همراه باشید تا در ادامه آموزش تصویری و مرحله به مرحله زئین دستمال سفره را برایتان بیاوریم

یکی از موردهایی که خیلی در تزیین سفره به چشم می خورد، طریقه تا زدن دستمال سفره هاست. امروزه تنوع خیلی فراوانی در حیطه سفره آرایی و تزیین دستمال سفره وارد زندگی خانم های با سلیقه شده است. در این مطلب با آموزش مرحله به مرحله تا زدن چند نوع دستمال سفره با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

کلیپ آزار و اذیت زن جوان در بیابان های تهران

خبرگزاری ایسنا: رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که تحت پوشش مسافربر اقدام به سوار کردن زنی جوان کرده و در بیابان‌های جنوب تهران او را مورد آزار اذیت قرار داده و رها کرده بود، خبر داد.

در تاریخ 25 خرداد ماه امسال، پرونده‌ای مبنی بر آزار و اذیت زنی به هویت مشخص در کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی (ره) تشکیل و به دستور شعبه پنجم دادگاه کیفری یک تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حوالی ساعت 16 از پاسگاه نعت آباد به مقصد باقرشهر، به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پرشیا سفید رنگ شدم که راننده آن فردی حدودا 40 ساله و ملبس به لباس فرم روشن بود، این فرد در بین راه از مسیر اصلی خارج شد و من چندین بار قصد خارج شدن از ماشین را داشتم اما درهای عقب ماشین قفل شده بود تا سرانجام راننده خودرو مرا به بیابان های اطراف برده و با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داد و سپس در بیابان رهایم کرد و از محل متواری شد.

در تحقیقات از شاکیه، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی موفق به خاطر سپردن قسمتی از شماره‌های پلاک خودرو پژو پرشیا سفید رنگ شده که با بهره‌گیری از همین اطلاعات اندک ، کارآگاهان موفق به شناسایی دقیق خودرو پرشیا سفید رنگ مورد نظر و در ادامه هویت مالک آن به‌نام حمیدرضا . خ، متولد 1355 شدند.

با شناسایی حمیدرضا . خ و بررسی سوابق موجود از مجرمان سابقه دار در پلیس آگاهی ، بلافاصله وی به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار پلیس آگاهی مورد شناسایی قرار گرفت. بررسی سوابق حمیدرضا حکایت از آن داشت که وی در سال های 1393 و 1394 نیز دو بار توسط اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر و روانه زندان شده است .

با شناسایی دقیق تصویر حمیدرضاتوسط شاکی پرونده، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت وی در شهرستان اسلامشهر – شهرک واوان به این محل اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

حمیدرضا پس از مواجه حضوری با شاکی، صراحتا به ارتکاب جرمِ اعتراف و در خصوص لباس فرم مورد اشاره توسط شاکی نیز گفت که این لباس مربوط به رانندگان فرودگاه است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که متهم فاقد هرگونه سابقه کار رسمی و یا استخدام تحت عنوان راننده خطوط فرودگاهی است ضمن آنکه خودروهای مورد استفاده در خطوط فرودگاهی تهران نیز از نوع خودرو پرشیا نبوده و علاوه بر آن ، تمامی خودروهای ویژه فرودگاه دارای آرم و نشان مشخص هستند درحالیکه در خوردو توقیف شده از متهم ، هیچکدام از این موارد وجود نداشته و صرفا یک خودرو شخصی بوده است.

ادامه مطلب

پشت‌ پرده دورهمی از زبان مهراب قاسم‌خانی

برچسب ها: پشت‌ پرده دورهمی از زبان مهراب قاسم‌خانی,افشاگری مهراب قاسم‌خانی درباره دورهمی,صحبت های مهراب قاسم‌خانی درباره دورهمی,ناگفته های مهراب قاسم‌خانی از برنامه دورهمی ,مهراب قاسم‌خانی درباره برنامه دورهمی چه گفت؟,افشاگری درباره برنامه دورهمی ,پشت‌ پرده برنامه دورهمی,مهراب قاسم‌خانی برنامه دورهمی, مهراب قاسم‌خانی,برنامه دورهمی

ناگفته های پشت‌ پرده برنامه دورهمی از زبان مهراب قاسم‌خانی

قاسم‌خانی در این باره در اینستاگرام نوشت: «از اونجایى که هنوز خیلى از دوستان در رابطه با مجموعه دورهمى از من سوال میپرسن لازم دونستم یه توضیح مختصرى در این مورد بدم. اوایل زمستون قبل از طرف تهیه‌کنندگان این مجموعه براى کارگردانى و سرپرستى نویسندگان دعوت به کار شدم و از اونجا که اولین تجربه کارگردانى من بود تصمیم گرفتم که این فرصت رو از دست ندم.

با توجه به این که این طرح پیش از ورود من و بر اساس یک شوى هندى در شبکه نسیم به تصویب رسیده بود و امکان تغییرات ساختارى در فرم وجود نداشت، به همراه گروه نویسندگان بخش‌هاى نمایشى و استند آپ‌ها رو طراحى و با تغییر کامل محتوا شروع به نوشتن کردیم. همزمان با پروسه نوشتن، مراحل انتخاب بازیگران رو هم شروع کردیم که خوشبختانه اکثر بچه ها دعوتم رو به همکارى قبول کردن و تولید رو شروع کردیم.

با توجه به این که من مدتها در تلویزیون اجازه فعالیت نداشتم در شروع پروسه تولید دورهمى از طرف مدیران وعده داده شد که مشکلات برطرف شده و هیچ مانعى براى فعالیت مجدد من وجود نداره، با این حال پیشنهاد داده شد که براى محکم کارى تا روزى که کار پخش بشه مصاحبه اى انجام ندم که من هم اطمینان کردم و طبق پیشنهاد دوستان بدون سر و صدا کار رو شروع کردیم... تا این که یک هفته قبل از پخش گفتن اجازه داده نشده که اسمت به عنوان نویسنده و کارگردان توى تیتراژ برنامه باشه ولى قول دادن که بعد از ده تا دوازده قسمت مشکل حل میشه. و من باز هم اطمینان کردم و همونطور که میدونید برنامه بدون اسم سرپرست نویسندگان و کارگردان به روى آنتن رفت و ماجرا به همین شکل ادامه پیدا کرد تا یک شب بعد از ضبط قسمت دوازدهم یا سیزدهم دستور اومد که از این به بعد به لوکیشن دورهمى هم ممنوع الورود هستم... و به همین سادگى کارى رو که چندین ماه براش زحمت کشیده بودم از دستم در آوردن. کارى که عوامل اصلیش به اعتبار و دعوت من واردش شدن، تماشاگرانش در ابتدا از طریق اینستاگرام من جذب شدن و طراحى و کارگردانیش به عهده من بود... قشنگیش هم این بود که صبر کردن تا کار مخاطبش رو پیدا کنه و خیالشون راحت بشه که میتونه درآمد زا باشه، بعد یادشون افتاد که ممنوع الکارى من قابل حل نیست... حالا این که اسم این کار سرقته یا دور زدنه یا کودتاست یا ظلمه نمیدونم، ولى میدونم یه کار ارزش این همه بى اخلاقى رو نداشت.»

ادامه مطلب

دانلود بازی پوکمون گو

دانلود بازی پوکمن گو,بازی جدید پوکمن گو,بازی pokemon go,بازی پوکمان,پوکمون گو, بازی pokemon go آی او اس,pokemon go ,دانلود بازی Pokemon GO, دانلود بازی Pokemon GO برای اندروید, آخرین نسخه بازی Pokemon GO برای اندروید, دانلود بازی Pokemon GO با لینک مستقیم, دانلود بازی Pokemon GO برای تبلت,دانلود بازی واقعیت مجازی برای اندروید ,پوکمون گو اندروید ,دانلود , دانلود بازی اندروید  , دانلود بازی جدید برای آی او اس,دانلود بازی جدید اندروید,دانلود بازی جدید پوکمن گو

دانلود بازی جدید پوکمن گو pokemon go برای اندروید و ios

بازی پوکمون گو Pokemon GO – یکی از جذاب ترین و بهترین بازی سایل آمریکا شناخته شده که حتی در این بازی مصدوم و کشته هایی هم داده به دلیل راه رفتن در خیابان ها و و عدم توجه به جلوی خود که باعث برخورد به موانع و افتادن از پرتگاه ها شده

ویزگی های بازی :این بازی تفاوتی که دارد با نسخه های قبلی خودش تحرک و پیداکردن موجوداتی به نام پوکمون هست که باید در خیابا ها راه بروید تا بتوانید گوکمون را پیدا کنید و به مرحله بعدی بروید

این بازی با استفاده از دوربین گوشی شما پوکمون مورد نظر را پیدا میکند
دانلود بازی Pokemon GO اندروید ورژن 0.29.2

ادامه مطلب