[RB:Blog_And_Post_Title]

خندوانه

وبلاگ هواداران برنامه خندوانه و جناب خان

آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند.

کانال جوک +18 تلگرام

ورود به کانال

قابل توجه مدیران، نویسندگان وب سایت ها و وبلاگ ها!
مطالب ما توسط نویسنده ها و نرم افزار ها جمع می شود و ما هیچ مسئولیتی نسبت به مطالب ارسال شده نداریم و اگر مطلبی خلاف قوانین مشاهده کردید به ما گزارش بدید تا در سریع ترین زمان ممکن مطلب پاک شود.همچنین وبلاگ ما در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی ثبت شده است و اگر از انتشار مطالبتان در وبلاگ ما ناراضی هستید به ما خبر دهید تا دیگر مطالبتان را انتشار ندیم

تبلیغات

کشف نوزاد برهنه کنار جاده بادرود

کشف نوزاد رها شده برهنه سه روزه کنار جاده

ماجرای پیدا شدن نوزادی که به گفته رئیس جمعیت هلال احمر بادرود در کنار جاده بادرود به اریسمان دیده شده و بعد از آن از سوی ماموران هلال احمر نجات یافته است، از شب گذشته تا کنون در بسیاری از شبکه های مجازی دست به دست می شود.

نوزاد رها شده ، نوزاد رهاشده در کیسه زباله ، نوزاد رها شده

ادامه مطلب

افشاگری بهنوش بختیاری درباره سریال عشق تعطیل نیست

صحبت های جنجالی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سریال عشق تعطیل نیست از مسائل مالی این سریال پرده برداشت. 

عشق تعطیل نیست سریالی به کارگردانی بیژن بیرنگ با بازی محمدرضا گلزار، مهناز افشار، بهنوش بختیاری، زانیارخسروی بود که برای تویع در شبکه ی نمایش خانگی ساخته می شد. این سریال که قرار بود در 26 قسمت 50 دقیقه ای به مخاطبان عرضه شود، در همان قسمت های ابتدایی تعطیل شد و ناتمام باقی ماند. بهنوش بختیاری با انتشار مطلبی درباره ی انجام تعهدات مالی سرمایه گذاران این سریال و پرداخت نشدن دستمزدش پس از گذشت این مدت نوشت:
بازیگران سریال عشق تعطیل نیست ، ‌ سریال عشق تعطیل نیست ، اینستاگرام بهنوش بختیاری

ادامه مطلب

قتل بابک محمدی قهرمان پرورش اندام

قتل بابک محمدی قهرمان پرورش اندام

رشته پرورش اندام باردیگر خبرساز شد و پس از حوادث خونینی که طی دو سه سال اخیر پیرامون قهرمان های این رشته در ایران رخ داد، این بار خبرهایی که از مرگ دلخراش بابک محمدی حکایت داشت تایید شد.

قتل مشکوک قهرمان پرورش اندام کشور که مورد تردید قرار گرفته بود، تایید شد تا پلیس تحقیقاتش درباره مسببان این جنایت را آغاز کند.

بابک محمدی قهرمان بدنسازی ، بابک محمدی بدنساز ، بابک محمدی قهرمان پرورش اندام

تا این لحظه اخبار بیشتری درباره دلیل قتل فجیع این ورزشکار سرشناس منتشر و اعلام نشده است. بابک محمدی اهل سنندج که غیر از ورزش حرفه ای، خوانندگی هم می کرد دیروز به قتل رسید و تصاویری از نحوه قتلش که یک چاقو در سرش فرو رفته بود، در فضای مجازی منتشر شد که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شد.

ادامه مطلب

ماجرای ممنوع التصویری باران کوثری و پگاه آهنگرانی

ماجرای ممنوع التصویری باران کوثری و پگاه آهنگرانی, ممنوع التصویر دو بازیگر معروف زن ایرانی,باران کوثری و پگاه آهنگرانی چرا ممنوع التصویر شدن,عکس بازیگران زن

بار دیگر حذف نام و چهره دو بازیگر زن سینمای ایران از تیزر تبلیغاتی یک فیلم در صدا و سیما حاشیه‌ساز شده است. در حالی که پخش تیزرهای تلویزیونی فیلم «جامه‌دران» از چهارشنبه هفته گذشته با پخش تصاویر و نام پگاه آهنگرانی و باران کوثری در شبکه‌های مختلف صدا و سیما همراه بود از روز پنجشنبه این تیزر با حذف تصویر و نام دو بازیگر زن این فیلم همراه بود.

 

هر از چند گاهی خبر ممنوع‌التصویری بازیگران از تلویزیون به گوش می‌رسد، که این اتفاق بیشتر گریبان بازیگران زن را می گیرد، گاهی به دلیل کشف حجاب در شبکه های مجازی و گاهی به دلیل اظهار نظر آنها در مورد مسائلی خاص، اما در پاره‌ای موارد هم این امر بی آنکه به خود بازیگر توضیحی داده شود،  اتفاق می‌افتد.

ادامه مطلب

تشکر لیلا اوتادی از خانواده شهدا

 خانوم بازیگر لیلا اوتادی با انتشار متنی از خانواده شهدا تشکر کرد

 

تشکر لیلا اوتادی از خانواده شهدا,عکس بی حجاب بازیگر زن لیلا اوتادی در کنار تشکر و قدردانی از خانواده شهدا,شهدا و لیلا اوتادی,متن لیلا اوتادی برای شهدا باعکس

ادامه مطلب

جزئیات دستگیری پسر پرحاشیه تلگرام

تلگرام ، پسر جوان در تلگرام

جزئیات دستگیری پسر پرحاشیه تلگرام

پسری که در شبکه اجتماعی تلگرام در روزهای اخیر خبرساز شده بود، توسط پلیس فتا دستگیر شد.

ماجرا از کجا شروع شد

چندی پیش عکس های یک پسر جوان با تعداد زیادی از دختران و زنان جوان در شبکه اجتماعی تلگرام پخش شد که بلافاصله در فضای مجازی دست به دست و فراگیر شد.

این پسر بعد از ضبط یک فیلم ویدئویی و انتشار آن در شبکه تلگرام مدعی شد که گوشی وی 3 روز قبل از انتشار عکس ها به سرقت رفته و زنان و دخترانی که وی با آنها عکس گرفته از جمله خواهر، زن برادر و نزدیکان وی هستند.

این فرد در این ویدئو خطاب به افرادی که عکس های وی را منتشر کرده اند، گفت: پلیس فتا، پلیس خوبی است و حواسش به همه چیز هست و این فرد تا آخر ماجرا این موضوع را پیگیری می کند.

ادامه مطلب

عکس های انفجار گاز در منطقه پردیس اهواز

عکس های انفجار گاز در منطقه پردیس اهواز

حادثه ناگوار انفجار گاز در پردیس

کلیپ صحنه انفجار گاز در پردیس اهواز

جدید ترین عکس های انفجار گاز در پردیس اهواز

انفجار مهیب گاز در منطقه پردیس اهواز
ادامه مطلب

ماجرا پلیس فتا حواسش به همه چیز هست

ماجرا پلیس فتا حواسش به همه چیز هست + فیلم

دانلود کلیپ پلیس فتا حواسش به همه چیز هست

ماجرا پلیس فتا حواسش به همه چیز هست + فیلم

ماجرا پلیس فتا حواسش به همه چیز هست + فیلم

ادامه مطلب

2 خودروی عجیب و سوپر لوکس در تهران

دیده شدن خودروهای عجیب و سوپر لوکس در ایران به ویژه تهران اتفاق تازه ای نیست چراکه تصاویر و خبرهای بسیاری از این موارد را دیده و شنیده ایم حال عکسی از دو خودوری بسیار گران قیمت و عجیب و غریب که به تازگی وارد خیابان های تهران شده اند.


خودرو لوکس در تهران ، خودرو لوکس ، ماشین لوکس
ادامه مطلب

دستگیری سامان و مریم معروفترین زورگیران تهران

دستگیری معروف ترین زورگیر تهران

چهارم آبان امسال فردی با مراجعه به دادسرای ناحیه 34 تهران و طرح شکایت مبنی عنوان داشت که دو مرد و یک زن، ضمن ضرب و شتم وی اقدام به زورگیری اموالش کرده و با تهیه فیلم قصد اخاذی از وی را دارند. 

پرونده در اداره شانزدهم پلیس

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت مقرون به آزار و اخاذی»، به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

زورگیری تهران ، زورگیر در تهران ، زورگیر

ادامه مطلب