[RB:Blog_And_Post_Title]

خندوانه

وبلاگ هواداران برنامه خندوانه و جناب خان

آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند.

کانال جوک +18 تلگرام

ورود به کانال

قابل توجه مدیران، نویسندگان وب سایت ها و وبلاگ ها!
مطالب ما توسط نویسنده ها و نرم افزار ها جمع می شود و ما هیچ مسئولیتی نسبت به مطالب ارسال شده نداریم و اگر مطلبی خلاف قوانین مشاهده کردید به ما گزارش بدید تا در سریع ترین زمان ممکن مطلب پاک شود.همچنین وبلاگ ما در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی ثبت شده است و اگر از انتشار مطالبتان در وبلاگ ما ناراضی هستید به ما خبر دهید تا دیگر مطالبتان را انتشار ندیم

تبلیغات

جزئیات دستگیری پسر پرحاشیه تلگرام

تلگرام ، پسر جوان در تلگرام

جزئیات دستگیری پسر پرحاشیه تلگرام

پسری که در شبکه اجتماعی تلگرام در روزهای اخیر خبرساز شده بود، توسط پلیس فتا دستگیر شد.

ماجرا از کجا شروع شد

چندی پیش عکس های یک پسر جوان با تعداد زیادی از دختران و زنان جوان در شبکه اجتماعی تلگرام پخش شد که بلافاصله در فضای مجازی دست به دست و فراگیر شد.

این پسر بعد از ضبط یک فیلم ویدئویی و انتشار آن در شبکه تلگرام مدعی شد که گوشی وی 3 روز قبل از انتشار عکس ها به سرقت رفته و زنان و دخترانی که وی با آنها عکس گرفته از جمله خواهر، زن برادر و نزدیکان وی هستند.

این فرد در این ویدئو خطاب به افرادی که عکس های وی را منتشر کرده اند، گفت: پلیس فتا، پلیس خوبی است و حواسش به همه چیز هست و این فرد تا آخر ماجرا این موضوع را پیگیری می کند.

پلیس فتا حواسش به همه چیز بود

این در حالی است که امروز اخباری مبنی بر دستگیری این مرد جوان از سوی مأموران پلیس منتشر شد.

حالا مشخص شد براساس اظهارات این مرد جوان پلیس فتا حواسش به همه چیز بوده است.


جزئیات جدید از دستگیری جوان حاشیه ساز تلگرام

سرهنگ محمدمهدی کاکوان رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی پخش کیلیپی در فضای مجازی مبنی بر انتشار عکس های خانم ها و مصاحبه ای که خود این فرد دستگیر شده انجام داد دال بر اینکه این تصاویر مربوط به عکس های اقوام، دختر خاله ها و خواهر من هستند و فضای جامعه در این خصوص مشوش شد مقام قضایی طی حکمی دستور دستگیری این متهم را صادر کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ افزود: با اقدامات اطلاعاتی و در یک عملیات پلیسی متهم مذکور که وحید 30 ساله نام دارد دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس فتای تهران بزرگ تحت بازجویی های فنی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته از متهم مشخص شد خودرو و منازلی که در تصاویر وجود دارد متعلق به متهم نیست و متهم با ترفندهای مختلف این خانم ها را اغفال کرده و پس از کشاندن آنها به این مکان از آنها عکس تهیه کرده است.

وی افزود: در کلیپی متهم عنوان کرده بود که گوشی اش سرقت و از آن سوء استفاده شده که در بررسی ماموران پلیس فتای تهران بزرگ مشخص شد که متهم در رابطه با سرقت گوشی خود به هیچ مرجع انتظامی مراجعه نکرده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ اعلام کرد: آنچه که تا الان مشخص شده این است که متهم با تهیه این عکس ها از افراد اغفال شده سوء استفاده کرده است.

وی گفت: هم اینک خانواده های این افراد به پلیس تهران مراجعه کرده و با اعلام اینکه حیثیت و آبرویشان در جامعه از بین رفته است خواهان بررسی موضوع و برخورد مناسب با متهم است.

سرهنگ کاکوان هشدار داد اگر فرد یا افرادی در شبکه های اجتماعی بخواهند از تصاویر خصوصی دیگران استفاده کنند و با انتشار آن تصاویر، افراد را مورد هتک حرمت قرار دهند قطعا با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

ادامه مطلب

کلمات کلیدی

جزئیات دستگیری پسر پرحاشیه تلگرام

دیدگاه شما از مطلب بالا چیست؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
1