[RB:Blog_And_Post_Title]

خندوانه

وبلاگ هواداران برنامه خندوانه و جناب خان

آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند.

کانال جوک +18 تلگرام

ورود به کانال

قابل توجه مدیران، نویسندگان وب سایت ها و وبلاگ ها!
مطالب ما توسط نویسنده ها و نرم افزار ها جمع می شود و ما هیچ مسئولیتی نسبت به مطالب ارسال شده نداریم و اگر مطلبی خلاف قوانین مشاهده کردید به ما گزارش بدید تا در سریع ترین زمان ممکن مطلب پاک شود.همچنین وبلاگ ما در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی ثبت شده است و اگر از انتشار مطالبتان در وبلاگ ما ناراضی هستید به ما خبر دهید تا دیگر مطالبتان را انتشار ندیم

تبلیغات

کشف نوزاد برهنه کنار جاده بادرود

کشف نوزاد رها شده برهنه سه روزه کنار جاده

ماجرای پیدا شدن نوزادی که به گفته رئیس جمعیت هلال احمر بادرود در کنار جاده بادرود به اریسمان دیده شده و بعد از آن از سوی ماموران هلال احمر نجات یافته است، از شب گذشته تا کنون در بسیاری از شبکه های مجازی دست به دست می شود.

نوزاد رها شده ، نوزاد رهاشده در کیسه زباله ، نوزاد رها شده

نجات نوزاد رها شده برهنه توسط حلال احمر

به گفته علی کفاشی رئیس جمعیت هلال احمر بادرود این نوزاد در کنار جاده پیدا شده است و فیلمی که از این ماجرای تلخ به دست ما رسیده است، نشان می دهد که نوزاد بدون هیچ گونه پوششی و در حالی که روی تن او پوششی از پلاستیک قرار داده شده، در کنار جاده انداخته شده است!

نوزاد برهنه رها شده ، نوزاد رها شده ، نوزاد برهنه

عکس نوزاد برهنه رها شده کنار جاده

این نوزاد که توسط یکی از مسافرانی که از کنار این جاده عبور می کرده پیدا شده است، بعد از تماس با پلیس 110 و اورژانس و هلال احمر به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شد و از مرگ نجات یافت. 
فیلم این واقعه تلخ نشان می دهد که نوزاد در لابه لای انبوهی از زباله ها انداخته شده و پیکر بی جان او که در اثر سرما نیز به کبودی رفته است، احتمال مرگ او را نشان می دهد اما با تلاش پرسنل بیمارستان نوزاد از مرگ حتمی نجات یافت اما هنوز علت این ماجرای دردناک و هویت نوزاد مشخص نشده است.

ادامه مطلب

کلمات کلیدی

کشف نوزاد رها شده برهنه سه روزه کنار جاده

دیدگاه شما از مطلب بالا چیست؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
1